Ik wil grip op mijn verkoopresultaten.




Uw situatie
U hebt beperkt zicht op de toekomstige omzetresultaten. U bent in sterke mate afhankelijk van de informatie van de Marketing & Verkoopafdeling. Daarbij wordt u regelmatig verrast. Hoe betrouwbaar is de informatie die u krijgt? U loopt risico in de aansturing van uw bedrijf en weet niet tijdig de koers bij te sturen. Voor start ups en MKB bedrijven. Verantwoordelijkheid van directie en ondernemers. Met meer grip op uw verkoopresultaten, bent u in staat om betere prestaties met uw medewerkers te bereiken, verhoogt u de basis voor continuïteit van uw organisatie en maakt u uw bedrijf beter bestuurbaar.   

   

Basisconditie
Meer grip op uw verkoopresultaten vraagt om de bereidheid van directie en management om te investeren in discipline, tooling en verandering van managementstijl.

Onze aanpak
We maken een analyse van uw huidige aansturing en rapportage van het verkoopproces. Daarbij bekijken we welke data gegenereerd wordt, wat de betekenis van deze data is en welke activiteiten voortvloeien uit deze inzichten.  De wijze van aansturen nemen we onder de loep en bepalen met u eventuele aanpassingen in leiderschapsstijl.