We hebben te weinig nieuwe salestrajecten.




Uw situatie
Verbindingen leggen met nieuwe relaties is niet uw sterkste punt. U richt zich liever op het maken van uw producten en diensten. Klanten kwamen altijd wel binnen. Maar de laatste tijd is het stiller. U doet nog steeds uw werk goed, dus daar zal het niet aan liggen. De omzet stagneert of loopt terug. Wat nu? U hebt niet veel kennis van acquisitie en tijd ontbreekt. Veel ondernemingen zonder salesafdeling kampen hiermee. Een toename van nieuwe salestrajecten vergroot de kans op meer opdrachten. Potentiele klanten dagen u uit om uw toegevoegde waarde aan te geven en maatwerk te leveren.      

Basisconditie
Een toename van nieuwe salestrajecten vraagt om focus op acquisitie en de mogelijkheid om de nieuwe trajecten op te volgen. 

Onze aanpak
We maken een analyse van uw huidige manier van leadgeneratie. Welke instrumenten zet u in om aan nieuwe relaties te komen? Op basis van de verworven inzichten adviseren wij u en helpen u desgewenst bij de uitvoering.