We communiceren nog op de traditionele manier met onze klanten.




Uw situatie
U herkent het vast wel. Uw organisatie heeft een klantenbestand opgebouwd in de afgelopen jaren en de manier van communiceren is nog altijd telefonisch, per email of via persoonlijk contact.
Maar bereikt u daarmee nog uw doelgroep?
Voor ondernemingen die onderkennen dat het belang van anders communiceren via bijvoorbeeld videofilmpjes, animaties, social media, webinars, digitale magazines verbeteringen oplevert voor het klantcontact en nieuwe klanten kan opleveren. Sales Managers, Commercieel Directeur.
De nieuwe manier van het ontwikkelen en onderhouden van de klantrelatie verdiept de binding met uw bedrijf en zorgt voor betere afstemming tussen vraagontwikkelingen bij de klant en het aanpassen van uw organisatie daarop.

 

Basisconditie
Deze verandering vraagt om een cultuur van vernieuwing en innovatie gedragen door de directie en het management.

 

Onze aanpak
Om doeltreffend te communiceren met uw klanten en prospects ontwikkelen we een communicatiestrategie met bijbehorende instrumenten passend bij uw klanten. Een eventuele cultuurverandering binnen uw organisatie zullen wij opzetten en begeleiden.