Van lead tot deal.


Creëer meer leads en verbeter uw grip op verkoopresultaten

Meer dan 60% van de inkopers oriënteert zich tegenwoordig via internet voor de aankoop van producten en diensten op een zelfgekozen moment en plek. Voor buitendienstmedewerkers blijkt het steeds moeilijker om aan tafel te komen. Op welke wijze communiceert u met deze oriënterende (in) koper? En weet u deze om te zetten naar een betalende klant?

Meer rendement uit internet

Van Lead Tot Deal© is een integrale marketing & salesaanpak van Business Energy. Juist om van op het internet actieve inkopers betalende klanten te maken. Daarvoor worden verschillende middelen ingezet: slimme landing pages, social media en telemarketing tot en met concrete bezoekafspraken. Vanaf het moment dat de (in)koper bij u bekend is, worden alle marketing & salesstappen gemonitord. De vereiste activiteiten worden ingepland en via een web-based applicatie inzichtelijk. We helpen de verkoper met de juiste stappen op het juiste moment.

Wat betekent het voor uw onderneming?

Slimme keuzes in leadgeneratie, meer omzet en inzicht, lagere verkoopkosten, tevreden klanten en de brug tussen marketing en sales. Ook wordt het persoonlijk contact in het verkoopproces teruggebracht. Met het Van Lead Tot Deal© concept weet u pas echt wat uw campagneactiviteiten opleveren.

En voor uw salesmanager?

Door meer zicht op de verkoopprestaties van uw medewerkers vergroot u uw coachingsmogelijkheden. Ook kunt u weloverwogen leads toewijzen aan de beter presterende salesmedewerkers of resellers.

Voor uw verkoper?

Hulp bij ef ciënte leadgeneratie met een betere verhouding tussen verkoopinspanningen en targetrealisatie. Meer werkplezier en hogere beloningen, mede door goede coaching.

Voor wie?

Het Van Lead Tot Deal© concept is interessant voor ondernemingen die behoefte hebben aan:

 

• Continuïteit in hun lead ow
• Een hogere omzet
• Betere verhouding tussen omzet en kosten en/of verkoop en productiviteit
• Tijdelijke beschikbaarheid capaciteit & kunde voor introductie nieuw product of dienst
• Integrale benadering van marketing & salesproces
• Inzicht in conversieratio’s
• Het terugbrengen van persoonlijke contacten in het verkoopproces

1

Vaststellen ambitie / doelstellingen onderneming / campagne

2

Diagnosticeren behoefte

3

Analyse huidige marketing & salesaanpak

4

Aanbevelingen ( welke verbeterslagen zijn noodzakelijk? )

5

Marsroute ( plan van aanpak & tijdschema )

6

Uitvoering & projectmanagement